Redigera ;3

Hej!
Redigera en liten bild på mig och Diamondeye. Första gången... Jag tyckte den blev ganska bra för första gången. Men det blev ful ändå ;( Det var meningen att det skulle vara Diamond med grimma och grimskaft. Jag höll i grimskaftet och kramde honom på mullen. Det var så jag tänkte iallafall. Tyckte ni den blev lik så som jag ville? Iallafall, Här är den ;)
 
Ful va? Skriv i kommentarerna vad ni tyckte och skriv också om ni vill att jag ska redigera en bild åt er. T.ex en sån som på bilden fast utan grimma och grimskaft kanske eller nåt. Skriv i kommentarerna ;)
 
Ha en bra dag ;) Byee

Kommentarer
Postat av: Jennt Moonson

Haha jag vill!

2013-09-10 @ 07:41:23
Postat av: Anonym starstable nördd

Skit fult.

Svar: Taskigt! Du då!
cassflow ❤️

2013-09-10 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0