Packar redan

Hej! 
Nästa vecka kommer ju Södra Jorvik (förmodligen). Då ska jag flytta dit ;) Jag packar redan mina utrustningar till varje häst och alla kläder till mig. Jag tänkte först rida in dit och utforska typ i en timme, jag ska rida Angel (såklart) och ha typ nybörjare kläder på mig (om jag har kvar dom xD). Jag ska lägga upp en bildbomb typ med 20-40 bilder här på bloggen, så var beredda XD. Men aja vi hörs ;) 
 
Här är 2 collage jag har gjort:
 
 
första:)
 
Andra 
 
 
Puss på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Ehh?

De sa att Skördebygderna skulle komma I SLUTET av oktober. Det är inte nästa vecka? O.o Antagligen tidigast nästnästa vecka eller nästnästnästa vecka kommer det. Absolut inte redan nästa vecka xD

Svar: cassandra missuppfattade de men nu vet hon XD //jenny
cassflow ❤️

2013-10-07 @ 07:08:34
Postat av: Sally Gladehall

nej det kom i onsdags

Svar: ?
cassflow ❤️

2013-10-26 @ 16:19:39
URL: http://rosemagic.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0