¤Ridlägret del 1¤ (serie)

hej! jag heter jenny och har 4 hästar och  älskar att rida! men min familj har blivit fattig under åren... fast jag vann en tävlig så jag ska få gå på ett ridläger gratis!
 
jag skyndade mig till stallet den dagen mata hästarna sen skulle vi dit! efter som vi inte hadde någon transport så red jg dit. :3
när jag kom fram så ställde jag appel i en box
-Hej! jag heter jenny och ska gå här på lägret, sa jag
-Åå vad kul! har du ställt din häst i en box? frågade judy
-Jadå, svara jag
-Okej bra! Vi ska ha en tur sen ha en vanlig sadel inge westen, sa judy
-eh.. okej.. sa jag
men gud vad ska jag göra! har ingen vanlig sadel
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Jag undrar var du köpte schabraket på andra bilden. Svara gärna ;) ps: ni har en riktig bra blogg. jag tittar på den varje timme ;)

Svar: naw! vad gullig du är!<3 Men jag har glömt vart jag köpte det jätte ledsen! Men jag kan kolla runt lite i dag! puss
cassflow ❤️

2013-08-19 @ 10:02:58
Postat av: Ann

och sadeln? Och tränset XD

Svar: eh... sadeln ml! och tränset gåd :3
cassflow ❤️

2013-08-19 @ 10:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0