Hehe intervju med Alice! XD

När började du med sso? Ca en vecka efter det släpptes
Hur gammal är du på sso?
15
När började du med bloggen?
2012 den 28 januari kl 12.30
Vilken är din favo smylie?
*w*
Vilken häst skulle du kunna sälja?
Frosty eller gold
Var bor du på sso
Vg
Varf vill du heta Alice winterbell
Jag satt typ 20 min och funderade på namn jag vill ha något på a för jag heter Aune irl men det fanns ej så det blev Alice för jag tänkte på ett cancer barn XD
Vilket redigerings program använder du?
Bilder: paint & Adobe phot
Filmer: lite allt möjligt nu använder jag coreal vidio studio photoshop
Vilken är din favo låt?
Öh.. Last of the wildes
Varf spelar du sso?
Varf inte XD
Favo häst förutom air?
Alla owo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0